Alla inlägg den 17 april 2008

Av Elisabeth - 17 april 2008 23:41

Jag och Renée har varit och gått i Släp två dagar i rad... det har varit sånt himmla fint väder så man har inte haft någon lust att gå hem :-))

Amalia och Caizer har varit med bägge dagarna, tror nog att dom gillade våran runda lika mycket som vi ;-) , vi har hållt oss till den lite kortare rundan då Ester har börjat följa med till hennes glädje...benen är fulla av spring :-))

Idag så hade vi lite "färdkost" med oss...kaffe smörgås med brieost och serranoskina, samt hemmalagade pannkakor.....det var ju inte precis så att det skavde dit det kom ;o))

Sandsjöbackareservatet har sådana fina vandringsleder, jag har provat några stycken och ändå så finns det gott om nya att upptäcka, dom börjar i Norra Halland och man kan gå ända in till Göteborg !! och det är en blandad terräng som innehåller ljunghedar, berg, skog och sjöar ! fantstiskt fint är det, hundarna blir alldeles till sig av glädje när vi åker dit :-)

Jag har köpt fästingshalsband till hundarna...fy f..n säger jag bara, så mycket fästingar jag plockar varja dag efter promenaderna...och det är BARA april...

Hemmet har blivit storstädat hela efermiddagen/kvällen så imorgon är schemat blankt....villket innebär slappdag ;-)) förmodligen kommer morgondagen tillbringas nere vid havet, kanske man kan få lite fräknar :-)

Ha det gott

ps En av bilderna är på Amalias nya röda skor...visst var dom snygga ?? :-)) DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards